Merhaba Arkadaşlar :) (Soru/Cevap)

Merhaba Arkadaşlar,

Uzun uzuuun zamanlardır planladığım ama gerçekleştiremediğim daha doğrusu fırsatımın olmadığı için açamadığım blog sayfasını bugün den itibaren açmış bulunmaktayım :) İnşallah hepinizin gönlünü kazanırım desteklerinizi alırım ve sürekli devam eden bir blog sayfası olurum.


Neden Blog Açtım ?

- kısa açıklamada da söylediğim gibi hep yeltenmiş imdir bir blog sayfası açmada sebebi ise yazmayı sevdiğim için ve düşündüklerimi, öğrendiklerimi, paylaşmak istediklerimi yazarak sizler sevgili okuyucularımla paylaşmak isteyişimdir. Hiç bir çıkarım olmaksızın her hangi bir  kopyalama paylaşım yapmayacağım.

İsmi Neden Bidüşkalem ?

- Blog açmadan önce okuduğum bazı yazılar vardı Bloghocam belki bilirsiniz. Kişisel bir blog sayfası açan genellikle isim ve soyismini yazar. Bende yazacaktım fakat biraz uzun olacaktı ve bir yandan da yaratıcılığı konuşturmak istedim farklı olsun istedim sayfamda ki paylaşımlarda içimden gelerek yazdığım ve paylaşmak istediklerimi paylaşmak istediğimden biraz çağrım yapsın istedim. Slogan olarak da " Bir Düş Bin Yazı " olarak koydum güzel dimi ama :) " Düşlerimizin yazmak istediklerini ellerimiz yazıyor "


Neler Paylaşacaksın ?

- Yukarıdaki yazılarımda da bahsettiğim gibi paylaşmak istediklerimi düşlerimin yönünde ilginizi çekecek yazılar ve bir kişisel blog sayfasına yakışır bir şekilde paylaşımlarda bulunacağım.


Neden Blogspot ?

- Aslında tam bu konuda profesyonel olmadığım için blogspot üzerinden başlamak istedim kendimi tam yeterli gördüğümde güzel bir .com lu bir sayfa açmayı düşünüyorum. Aldığım yorumlar ve destekler (yönlendirmeler) yönünde kısa bir zaman da geçiş yapabilirim.


Önce den Hangi İşlerle İlgileniyordun ?

- Öğrenciyim ben aslında ailemle yaşıyorum hala devam ettiğim bir hobi olarak devam ettiğim aslında Fotoğrafçılık var öyle şahıs fotoğrafları değilde doğa ve ilgimi çekenleri çekiyordum fakat geçen hafta makinamı sattım bir üst seviyesini almak için eğer yeni makine aldığımda çektiğim fotoğrafları gezdiğim yererin fotoğraflarını ve ilginizi çekecek fotoğrafları da burada paylaşmak istiyorum.

Nerede Yaşıyorsun ?


- Isparta da yaşıyorum. Merkez de

Yaşın Kaç ?

- 19 Yaşındayım.

Arkadaşlar sizlerin ağzından bazı sorulabilecek soruları kendi kendime  sorup cevapladım :) eğer daha fazla sorunuz varsa bana hcetinblog@gmail adresinden veya yorumlar vasıtasıyla sorabilirsiniz. Cevaplamak dan çekinmem hoşuma gider. 

Sağlıcakla kalın yorumlarınızı esirgemeyin :)

0 yorum:

Yorum Gönder